p5

Cum sa te prezinti in mod inedit la o expozitie

Atunci cand te prezinti la o expozitie incerci sa expui cele mai relevante produse ale companiei sau ultimele noutati in domeniu. Dar ce faci cand compania ta fabrica mii de produse diferite pentru clienti din intreaga lume ?

Ei bine, cei de la Mayr-Melnhof Karton AG, cel mai mare producator de ambalaje la nivel mondial, a gasit solutia pentru a prezenta cat mai multe ambalaje produse de ei. Cu ajutorul designerilor Gerlinde Gruber si Christine Strempel, ei au reusit sa prezinte la expozitia Interpack 2014 din Düsseldorf un panou cu dimensiunea de 8×4 m, realizat din nu mai putin de 1700 de ambalaje din intreaga lume.

Si uite ce a iesit :

p1

 

p2

 

p3

 

p4

 

p5

 

 

 

Este probabil unul dintre cele mai simpliste si aerisite standuri expozitionale cu … 1700 de produse. Speram sa vedem ceva asemanator si la Print & Sign sau All-Pack , in toamna.

 

p6

 

p7

 

p8

 

p9

 

p10

 
 

Insa asta nu e tot. Cele doua figurine King-Kong si Godzilla par sa isi dispute suprematia la fel ca in filmul “King Kong vs. Godzilla” din 1962, pe campul de lupta imaginat de cele doua artiste austriece. Este foarte adevarat faptul ca filmele si ambalajele au ceva in comun – ambele spun o poveste, transmit un mesaj, provocand emotii si reactii in randul consumatorilor.

Insa noi credem ca austriecii au mers un pic mai departe cu sugestiile lor subtile. Uitandu-ne cu atentie la amplasarea figurinelor, il observam pe King-Kong in turnul sau de Schoko-Bananen (marca a producatorului austriac Manner), iar pe Godzilla pazind un ambalaj rusesc (Чистая Линия – linie de cosmetice a celui mai mare producator rus de cosmetice, Kalina, controlat de grupul Unilever). Sa fie oare aceasta o aluzie la divergentele actuale dintre Est si Vest, care afecteaza atat situatia bancilor austriece datorita expunerii pe care acestea o au pe Rusia cat si investitiile masive din ultimii ani a celor de la Mayr-Melnhof in Rusia ?

Commentarii

comments